1

Téma: Přidání SDS MINI na portál

Zdravím,
pořídil jsem SDS MINI, v návodu se píše, že ho lze sledovat na energycloudu...jinde se zas píše, že je to zařízení první řady, tudíž z toho vyplývá eportal...nicméně ani na jednom z těchto míst není volba přidání MINI. Pan Prejda mi sdělil, že mám na eportalu zkusit přidat toto MINI pod volbou TTC, bohužel mi to stále nefunguje, netuším, kde dělám chybu.
---------------------------------------------------
Start programu.
Chyba komunikace s www serverem, http: 0
---------------------------------------------------
Nejsem programátor, ale po vzoru MACRa, které mám už od 11/2011  jsem si stáhnul vzorový SDS-C, kde jsem na místech vyznačených * vložil ID, pod kterým jsem to přidal na portálu.

datas0.php?ver=1&devid=', '*'

Bohužel bez úspěchu.
Poradíte, prosím?

Děkuji
Standa

2

Re: Přidání SDS MINI na portál

Ano je to První Produktová Řada, a pokud tam ještě údržba portálu nepřidala MINI tak je správná volba TTCPRO.

Máte v nastavení (ve webová administraci) svého SDS MINI správně vše nastavené ? zejména IP adresu pro gateway ?

Ten vložený ID jste zapsal přesně jak, můžete sem dát příklad z toho programu, ať se to dá zkontrolovat.

Pochlubte se - popište jak využíváte své zařízení SDS zde ! Můžete si bezplatně přidat svou reklamu !

3

Re: Přidání SDS MINI na portál

Nakonec to opravdu bylo gateway/DNS, opsal jsem ji z MACRA.
Omlouvám se tedy za zbytečnou otázku a moc děkuji za navedení.
Možná by bylo dobré aktualizovat informaci o eportalu a TTC v návodu k MINI...
Ještě jednou moc děkuji.

CONSOLE:
Start programu.
S0 odeslano na server, OK.
Temp A odeslano na server, OK.

Ještě čekám, až se mi hodnoty objeví na eportalu..
Standa

4

Re: Přidání SDS MINI na portál

No, to jsem zakřiknul :-), program posílá data, ale na portálu nic...
Zde je jeden z řádků, kde jsem doplnil ID:

http_get(77,93,211,207,'eportal.merenienergie.cz','/datas0.php?ver=1&devid=', '01290002D', '&t0v1=',

Díky

5

Re: Přidání SDS MINI na portál